8. oktober 2015

Flere kort!

Ladning nr. to av kortene som ble produsert før sommeren:





Jeg fikk inspirasjon fra kort jeg så i et Panduro-blad, der de hadde "rammer" rundt motivet på kortet, kun ved hjelp av et mørkt ark mot lys bakgrunn, og så et lyst motiv over der igjen, se kortet i midten og nederst til venstre. Det gir en fin effekt, og gjr at motivet kommer bedre fram, eller at man ikke trenger å ha noen voldsomt motiv heller, som kortet nederst til venstre. Enkelt, stilrent, og effektfullt likevel :)

Nå er faktisk de fleste av kortene mine gitt bort, så nå blir det en ny runde snart, og så blir det julekort-laging til julemusikk en gang uti oktober/november, og det blir kos! :)

- Christina -

2 kommentarer:

  1. Hei! Så artig å se at du også er hobbyambassadør! Det er nemlig jeg også, og så har jeg lurt på hvem de andre er;) Kjempefine kort du lager!

    SvarSlett