5. oktober 2015

Hjemmelagde kort

Jeg lagde opp noen kort for en stund siden, og de har jeg glemt å vise.
Jeg hadde også en kortlage-kveld med noen venninner på forsommeren, og det gav meg inspirasjon til å sette i gang! Så dette ble produsert i tiden etterpå :




Disse tre med elefanter på er gitt bort som barsel-gave-kort, og de ble jeg veldig fornøyd med. Selve elefant-motivet er kippet ut fra et nydelig gavepapir Lille N fikk rundt en gave en gang. Og papiret med planker på er også fra et tykt innpakningspapir jeg fikk en gang :) Gjenbruk er gull!


Bokstav-klistremerker fra Nille - det enkle er ofte det beste!



Kortet i midten har et utstanset blad-motiv, og det er laget med en stensil i en fancy kort-maskin som veninna mi hadde med på kort-kvelden :)


Mange av mønsker-arka er fra en blokk fra Panduro, med rose-ark og romantiske border og mønser.
Bildet på dette kortet, er fra et vintage-ark fra Panduro.

God kveld videre, og legg gjerne igjen en hilsen om du finner noe av interesse på bloggen min ! :)

- Christina -

2 kommentarer:

  1. Så gøy at du tipsa meg om bloggen din, Christina! Det blir artig å følge med :) Jeg synes jo det er spesielt spennende når du legger ut scrappe-prosjektene dine da! Og så fine korta dine er!! Kan vi ikke ha en lage-kort-kveld snart?? :)

    SvarSlett
  2. Så gøy du stakk innom!!=) Jo, kortkveld, det syns jeg virkelig vi skal ha igjen!=) Det passer fint å sysle med det utover nå, og myyye koseligere å sitte med det sammen, ja! Skal kikke litt i kalenderen jeg =)=) klems så lenge :)

    SvarSlett