12. oktober 2015

Fiklefille

Jeg fikk en sydille i våres, som det er på tide å blogge om :)
Til bursdagen min gikk jeg berserk på hobbybokfronten, og mye av bursdagspengenen fra familien gikk til det. Blant annet falt jeg pladask for denne geniale boka! 


I boka "Sikksakk", en sybok om gjenbruk med kreative oppskrifter, fant jeg en oppskrift på "Smileulls fiklefille". Slik så den ut: 


Min første fiklefille så slik ut foran:


Og slik ut bak:


Her er det bare å finne fram alt av små stoffrester, gamle fine klær og bånd - kun kreativiteten setter grenser!
Dette var så moro, så jeg har laget flere etterpå, men det kommer i et annet innlegg. :)
Min lille endring i designet er smokkesnoren- jeg syns det er genialt når smokken kan festes et sted!

PS: Dette innlegget er ikke sponset, selv om det kanskje ser sånn ut. Jeg syns bare boken er utrolig inspirerende! :) ;) 
Boka kan bl.a. bestilles på Hobbyklubbens nettside.
(Det er en annen forside på permen, fordi det er boka med spiral. Men det er samme innhold, altså :)

God kveld =)

- Christina -







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar