9. november 2015

Hjemmekoselig

Selv om jeg ikke alltid er så flink til å shine opp huset vårt bestandig, så er det alltid koselig å komme til noen som har gjort en innsats. Sånn så det ut på kjøkkenet til min kjære nabo Maren Anne her om dagen! Så strøkent og koselig at jeg bare måtte forevigvare det :)



Det skinte av benkflatene, og alt var på stell, skikkelig godfølelse før vi skulle ut på en formiddagstur med ungene! =) Og på ovnen sto nybakt brytebrød i langpanne, kan tro ungene kosa seg i skogen med bål, pølser og brytebrød! Gode naboer er GULL å ha !



Ho har en fin stil av nostalgiske gamle ting ho har arvet, blandet med selvmalte møbler i fine duse farger, mot lyse vegger. og jeg syns det er så utrolig fint! Skulle gjerne hatt litt mer peiling på interiør selv, men kan i mellomtiden la meg inspirere av alle dere andre! :)
- Og vi har alle ulike talenter og interesser, og tenk hvor kjedelig det hadde vært om vi alle hadde vært gode på de samme tingene ! Det er godt vi er forskjellige, så kan vi inspirere hverandre! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar