20. november 2015

Fargeleggingspakke fra Hobbyklubben!

Denne pakka fikk jeg faktisk for et par uker siden, så det er på høøøy tid jeg blogger om den! :)
 
Fam Irvoll sin fargeleggings-entusiasme har jo smittet over på mange denne høsten. 2 av mine nærmeste har kjøpt hver sin bok, faktisk! Og dette er jo helt i tråd med at flere og flere ønsker å ta tiden litt tilbake, i denne rastløse og mediestyrte verdenen vi lever i. Og fargelegging kan jo nettopp være fin avkobling for å "lande" litt, etter en lang dag :)
 
Sjekk denne flotte pakka jeg fikk i posten! Inneholdt en bok, en kalender, 2 tusjer, og 10 julekort! Alt designet av Fam Irvoll :)
 
 




 
 Så da gjenstår det å se om designerens entusiasme kan smitte meg også! ;)
(..Men hvis det skulle vise seg at det blir vanskelig å ta opp kampen med min store sy- og håndarbeidsinteresse om dagen, så kjenner jeg et par andre som garantert blir glad for en gave som dette ved neste anledning!  ;) :))

God helg !=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar