11. desember 2015

Puff av stoffrester

For mange år siden var jeg så heldig å arve noen sekker med stoff i remser. Ei tante av svigerfar hadde pakket bort den store veven for godt, og ville gjerne bli kvitt både den og endel fillerye-stoff. Jeg takket ja til tilbudet, og så for meg å sette opp veven om ikke så alt for lang tid. Men tiden gikk, som den gjerne gjør, og stoffremsene ble plassert på et sideloft..

 Da jeg kom over det igjen en stund senere, fikk jeg en glimrende idé. Og som tenkt så gjort: På rundpinne 20 strikket jeg et trekk til denne puffen, og til slutt snurpet jeg fast i den ene enden, fant en gammel dyne jeg stappet inn, og snurpet fast i den andre enden.
Og puffen er i dag i daglig bruk som et mykt underlag når det skal fyres i peisen, - eller når mannen min finner på at Mini skal kiles litt skikkelig..(til stooor glede og høylytt latter fra Lillemann)! ;p En skikkelig kose-puff med andre ord! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar