14. desember 2015

Kluter à la Overlock

Jeg har fått meg Overlock symaskin, en pent brukt Husquarna Huskylock S15, fra Finn.no =)
Så nå går det så det suser! Jeg tror jeg sydde rundt 40 sånne kluter som det her for å ha noen enkle prosjekter mens jeg ble kjent med maskina. Og ca 30 av dem ble sendt til Frankrike, til min kjære tvillingsøster som har fått en helt aldeles nydelig liten gutt!, som nå er litt over en måned gammel :)

Jeg sydde så det fresa, i pur iver og glede over denne nyvinningen av en symaskin, så klutene kom ut i mange ulike størrelser, men jeg syns at det er en del av sjarmen jeg da,, ;)

Klutene er sydd av noen brettebleier fra Nøstebarn, som jeg brukte på Lille N i en periode da han var nyfødt, så dette er skikkelig gjenbruk ;p


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar