28. september 2015

Jeg er blitt hobbyambassadør!!

Ja, du leste riktig :) Hobbyambassadør - smak på ordet! Det gjør deg glad, ikke sant?
Det gjør i alle fall meg veldig glad! :)

Det er mange ting jeg brenner for, og mye jeg ønsker å være "ambassadør" for i livet mitt.
Blant annet er jeg en kristen, og ønsker å være en ambassadør for Jesus i hverdagen. Få vise litt varme og godhet, være lys og salt, peke på Jesus der jeg ferdes...
Det er det viktigste. 

Men jeg er også sykepleier, og ønsker å både lindre smerte og motivere til god helse, blant de jeg omgås i hverdagen :)

Og jeg er mamma og kone, og ønsker å gi sønnen min en trygg og god oppvekst, og gi mannen min hjelp, støtte og godhet i hverdagen, - og deler gjerne mine erfaringer og synspunkter på dette området med de som gidder å høre på ;) :p :)

Men nå har jeg altså blitt offisiell hobbyambassadør også! :) 
Hva det er? Jo, det vil si at jeg har inngått et "samarbeid" med Hobbyklubben (se www.hobbyklubben.no)!
Fordi jeg er både ihuga Hobbyklubb-medlem og blogger, og meldte min interesse for prosjektet, vil jeg nå motta gratis hovedbøker av Hobbyklubben i 6 mnd, samt små overraskelser i posten innimellom(!), mot at jeg omtaler og vurderer produktene deres her på bloggen min!! =D
 Så spør du meg, er det vinn - vinn!
-De får reklame gjennom bloggen min, men jeg får jo gratis bøker og utstyr til hobbyene mine, og masse masse kreativ inspirasjon og lykke i hverdagen!!
Kan det bli bedre?!? ;p

Såh.. Dette fikk jeg i posten fra Hobbyklubben for noen dager siden! XD



En nydelig høstveske!
Hobbyklubb-staben har selv valgt designet, og den er genial for årstiden:
Et vannavstøtende ytterstoff i nydelig sennepsgul med tøffe print!
- Helt perfekt for meg, siden den blomstrete sommerveska mi (også fra Hobbyklubben en gang i tiden) nå sårt trengte en vask, og skal få ligge i dvale til våren melder sin ankomst igjen.. 

Og selvfølgelig - med kjekke lommer både utenpå og inni veska, er veska praktisk til håndarbeid... :) Den off-white kluten jeg har på pinnene akkurat nå, har alt fått bo der noen dager. ;)
For - MAX flax - Jeg mottok denne veska i posten som en overraskelse dagen før vi skulle dra til Frankrike, i bryllup til min kjære storesøster!
Så veska ble en selvsagt følgesvenn, og har dermed allerede fått vært på en langtur, 
-og sett vakre Talloire i fransk sensommer-sol og asurblå innsjø, med alpene som bakteppe... Mmmm... Idylliske og maleriske omgivelser for et bryllup av de sjeldne.. :)



Og jammen fant jeg ikke dette også, da jeg åpnet veska! Saks, strømpepinner og heklekroker! Fantastisk å få et ekstra sett, siden jeg til stadighet liker å ha mange ulike prosjekter på pinnene på likt (ett strikketøy til enhver anledning.. noen som kjenner seg igjen ? ;p



Jeg fikk også en pakke med "Hysj - jeg fargelegger"- postkort, så det blir spennende å prøve seg på. I vår familie har det alltid vært 2 av søstrene mine som har briljert på tegne-fronten. Men fargelegging derimot, det satt jeg mye med som barn, og det blir moro å ta opp den tråden igjen :)

Ha en vidunderlig og kreativ uke!

- Christina -

2 kommentarer:

  1. Gratulererer som hobbyambassadør! Den tittelen kledde deg! Gleder meg til å følge bloggen og se dine kreative prosjekter! Klem fra Elisabeth G

    SvarSlett
  2. Hehe, ja det blir et spennende halv-år, gleder meg ti alle hobbybøkene, jeg vet du! ;) Koselig du kikket innom og skrev en hilsen ! =) Vi sees =)

    SvarSlett