7. januar 2016

Frisk bris Vinterbabyteppe til lille J

Tantebarn er gull, og siden lille J ble født på vinteren, strikket jeg dette teppet i barselgave til han. Søstra mi var med å velge farger, for jeg ville så gjerne at det skulle bli akkurat slik hun ønsket seg, - og det tror jeg jammen det ble! Skikkelig tøft syns nå hverfall jeg!




Teppet er strikket med dobbel tråd babyull, på pinne nr. 7, tror jeg, så det gikk ganske så kjapt, og var et morsomt prosjekt! :) Oppskriften finner du inne på www.pickles.no. Der strikker de det vel med enkel tråd på pinne nr. 4, mener jeg å huske.
Teppet ble sendt i posten i oktober en gang, så det var på tide å vise det fram nå ;)

Lille N ville være med på bildeseansen, og siden han ikke fikk lov til å stå oppå teppet mens jeg knipset, dristet han seg hvertfall til å sørge for at foten hans ble forevigvariget, den luringen ;p

2 kommentarer:

  1. Utrolig artig å følge med på bloggen din, Christina! Har vært innom flere ganger, og tenkte det var på tide å legge igjen et spor. Arig og inspirerende å følge med!

    SvarSlett
  2. Så koselig å høre ! Nå har det vært stille her i lang tid,og jeg får se hva det blir framover siden overskuddet ikke er helt på min side hver kveld nå. Men artig at du la igjen et spor, d r alltid veldig hyggelig med en hilsen! =)

    SvarSlett