27. august 2015

Lykken er lyseblå..


Jeg har 3 veldig snille søstre, heldige meg <3 nbsp="" p="">
Storesøstra mi har sansen for å gi gaver helt ut av det blå, og det har kommet meg til gode mang en gang! Her om dagen fikk jeg helt uventet denne nydelige lyseblå blomsterkoppen med kjøkkenhånkle i samme stil !!  *gliiiiiis*
Så da passet det fint å lage seg en kopp mango-te, som jeg fikk i julegave av over-nevnte søster, innbydende i hjemmelaga boks! 
-At gaven også macher den lyseblå Ankarsrum Assistent kjøkkenmaskina mi (som også søstrene hjap meg å plukke ut), var alt annet enn tilfeldig, og det fortjente et bilde ! :)

De 2 små lerretene bak har jeg dekorert ved hjelp av decoupage, med servietter fra serviettsamlinga min mor hadde som liten..


Den siste tiden har kveldskosen min bestått i å klippe og lage papir-vimpler til bryllupet til storesøstra mi, så det kommer et innlegg om det også snart.

Ha en fin-fin ettermiddag ! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar