19. september 2010

Tilbake igjen...!

Ja-a... Nå har alt høsten gjort sitt inntog, og det er flere måneder siden jeg sist postet et innlegg her. Men nå er jeg i farta igjen, har tatt masse bilder og her kommer litt "goddis" som har blitt produsert det siste halve året:


Først endel ting som ennå trenger litt håndsøm: Øverst fra venstre: Pulsvanter (samme som de grå nedenfor), grønne tøfler, lilla votter. Nederst fra venstre: Babytøfler og grytekluter.


Lue i vaffelmønster! Oppskriften finner du her.


Votter i alpacka (samme som de lilla over) - deilige, varme og myke!
Ble veldig forrnøyd med disse :)


Grå og herlige pulsvanter! Oppskriften fant jeg i et nummer av familien.
Takk til mormor som lar meg "arve" bladene! =D


Tre nusselige babytøfler/sokker.
Får se hvem som blir de heldig eiere av disse parene.. :)
(...De øverst til venstre skal egentlig ha snor i seg!)

Dette var i allefall noe, jeg kommer eterhvert tilbake med flere oppdateringer! =)
I mellomtiden: God høst!

2 kommentarer:

  1. Så koselige prosjekter Christina!! :) Og koselig å se at du blogger igjen! Håper alt står bra til der borte i høstmørket som sikkert begynner å krype seg inn på dere :) Tenker mye på dere, og ønsker dere alt av Guds gode velsignelser! Store klemmer fra ei Therese-mor som gleder seg til å se dere en eller annen gang etter januar ;)

    SvarSlett
  2. Hei Therese-mor! Så utrolig hyggelig å høre fra deg her!!! Takk takk, koser med med prosjektene mine, veit du ;)Ja, høsten er virkelig på fremmarsj.. Men vi hadde supert vær i går, så sikkert noen fine soldager igjen, får en håpe =)
    Hvordan står det til meg deg og dere?! Tenker masse på dere og - hvordan går d med magen? ;)Ja ja! Vi må sees i januar!! =) Gode klemmer fra meg =o)

    SvarSlett