20. september 2010

Lekkert lappverk !



Jeg har endelig lekt meg litt med symaskina igjen..!
Fant no hyggelig småblomstrete stoff på salg (selvfølgelig!), så da ble denne romantiske poseholderen sydd for noen uker siden!
Søstra mi ble så betatt at ho kom med noe stoff ho ville jeg skulle
bruke "i tilfelle jeg skulle lage en til ho og", som ho sa..
Så da har jeg jo nesten ikke noe valg ;) Blir moro!=)

Har så masse stoff som bare blir liggende..
Også fant jeg en fin oppskrift i Familien, på disse søte stoff-kurvene .
De er foret så de står fint selv, og er dermed ypperlige til små gaver :)
Har laget 5 stk, men har gitt bort den ene. Er rimelig hekta på disse,
det går så fort, også er det så gøy å kombinere ulike stoffer.
Så kommer nok til å lage flere ja!
(En ligger halvferdig og venter på neste sy-pusterom i hverdagen ;))

Her er nærbilder av fire av kurvene:





Her står kurvene på kommoden jeg "arvet" av
min kjære storesøster Marion
(som forøvrig er i NY og tar i mot Stortinget i disse dager!)
..Og over henger den nostalgiske settekassa
som min kjære søster Camilla hjalp meg å henge opp og dekorere :)


Ble den ikke bare superflott?!


Kommer snart tilbake med flere go'biter
fra de siste måneders kreative utfoldelser =)



2 kommentarer:

  1. Du er såå flink, Christina!! Utrolig mye fint du lager, jeg er imponert altså =) Og den lua fra pickles blei jo bare superfin! Stå på videre, flittiglise! Det er så gøy når du oppdaterer bloggen!

    SvarSlett
  2. Hehe, så hyggelig med all rosen! Blir reint lykkelig jeg =D Får lyst til å oppdatere mye mer! Heheh :) Jeg følger med hos deg og, masse fint du lager! Veldig gøy med håndarbeid, og gøy med blogg,ja!! God helg :)

    SvarSlett