28. september 2009

Vår kjære lille Dott!


Familiens ferskeste nykommer! ;o)
Har nå endelig fått meg kattunge, etter å ha ønsket meg det leeeeenge! =) Det er igrunn en søt historie: En ettermiddag i starten av september, ringer Aleksander til meg fra jobben. Han lurer på om jeg er hjemme.. Også ville han bare si at han kommer hjem nå straks (Høyst uvanlig oppførsel!-han pleier aldri ringe bare for å si det, jobben ligger 50meter unna der vi bor!) Jeg stusser litt, men tenker ikke så mye på det.. Så kommer han hjem, og går rett inn i stua der jeg sitter, og legger en bylt i fanget mitt! Og tror dere ikke at bylten beveger på seg! Og innpakket i genseren hans ligger verdens nudeliste kattunge, kun 8 uker gammel, og stirrer engstelig på meg.. Åh, hjertet bare bevrer etter å trøste og trygge denne søte skapningen - det er så vidt jeg kan holde tårene tilbake.. Som dere skjønner betydde det masse, og Aleksander fikk 1000 stjerner i boka...! =o)

Er så utrolig mye selskap i Dotten, og selv om han er ganske uskikkelig til tider, tror jeg aldri jeg vil angre på foretaket! - HAN ER SÅ SØT! Peneste pusen i verden, det er det ingen tvil om ;o)
(Nå har han faktisk lært seg å ligge stille på fanget mens jeg strikker - UTEN å leke med garnet! Bare han får lov å kose-bite litt på fingrene mine fra tid til annen, er han godt fornøyd :O)

4 kommentarer:

  1. Herreguuuud så nydelig!!!!! <3

    SvarSlett
  2. Så skjønn han er, snuppa:) Høres ut som du har det orntlig koselig:) *ønske jeg og hadde pus* hehe

    SvarSlett
  3. Å, Kristina:)den var skjønn. Koslig navn forresten, i motsetning til vår katt som heter Børge...

    SvarSlett
  4. Hehe! Det var jo også et morsomt navn! :) Ja, det er mye selskap i Dott, selv om han er veldig rampete. Heheh:) Koselig med katt!

    SvarSlett