28. september 2009

Dukkeklær =)


I våres fikk jeg så veldig lyst til å strikke dukkeklær. Problemet var bare at jeg ingen dukker hadde.. Men da svigermor fikk nyss om dette, og kjøpte dukker til meg på Slappen, ble det fart på pinnene! :) (Tulla (t.v.) var til og med naken, og da var det jo klart at jeg måtte få opp farta og produsere klær til stakkeren!) Fiffi (t.h.) hadde en utslitt klovnedrakt, så hun fikk en kjole hun og. Fiffi har en litt maskulin skulderbredde, noe flere, inkludert min søster Camilla har led seg skakk av. Etter inntrengende overbevisning fra Camilla strikket jeg da en lue, som om mulig kan gjøre hodet litt tjukkere så det macher skuldrene :o)
..Det eneste som mangler nå er en bukse med blondekant til Fiffi (hun har tøy-lår), og den skal lages på sykveld den 9.oktober med Ranveig og Elisabeth, hvis ikke før.. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar