7. oktober 2017

Singlettbody


Dette ble resultatet av onsdagens sykveld med venninner! :-) Ila. kvelden ble det sydd genser, luer, forkle, juleløper, samt strikket, og tegnet av mønstere. Men jeg hadde altså klippet opp til å sy singlettbody til LL i str. 80, og ble veldig fornøyd! :-)

Jeg syns de er så kjekke å ha under langarma kjoler og gensere nå i vinterhalvåret, og har planer om å sy flere i ull også! :-) Denne er fortsatt litt stor, men det er bare kjekt, så varer den lenger! :-)

Det herlige ferskenfargede stoffet er eple-jersey fra Siljesyr. Bodyer går som en drøm med kantebåndsapparatet fra Ebay! Se tutorial for å bestille og montere uoriginalt kantebåndsapparat, på denne bloggen! :-) Jeg fulgte den, og har ikke hatt noen problemer. Er også veldig fornøyd med at det kun kostet meg 300kr inkl frakt fra Kina! :-) For mtp. hvor mye enklere og raskere kanting er nå, så var det vel verdt pengene.
Mønsteret er fra Heilt Spesiell, Sy til liten og stor, Body med trykkknapp på skulder, bare uten armer :-)

God lørdagskveld! <3 p="">

2 kommentarer:

  1. Det var virkelig en fin sykveld vi hadde! Gleder meg allerede til neste gang!! Finfin og praktisk body du fikk lagd! /Sara

    SvarSlett
  2. Tusen takk Sara! Ja, d må bli mange flere kvelder! :-) Koselig med en hilsen her inne <3

    SvarSlett