13. desember 2013

Gromgutten - i egen person!

Vårt lille store under =D



Med baby i hus ble blogglysten borte.. Mellom amming, nattevåk, bleieskift og gulp.. ;) - Og da den endelig kom tilbake, og det var naturlig at det første innlegget etter bloggepausen skulle handle om baby-nurket, fikk ikke mor bestemt seg for om hun ville legge ut bilder av klumpen på nettet, eller ikke..  Og sånn gikk nu dagan! Og tenk nå er han alt blitt 5,5 mnd gammel, og er full av sprell, smil, latter og moro - herligste gutten i verden! (-helt objektivt sagt, selvfølgelig!) ;p
Mini kom til verden den 28.06.13, 10 dager på overtid. Endelig var ventetida over!
Han veide 4230 gr, og var 53 cm lang, en stor og sulten gutt fra første dag! ;)

Vi koser oss hjemme om dagen, og mini sover stort sett gjennom hele natta, så det er en ny og mer uthvilt tilværelse for alle, og deilig er det! :) Selv om overgangen var stor og jeg veldig sliten i starten, har det gått seg fint til, for nå er vi jo blitt bedre kjent med det nye lille mennesket vi deler livene våre med.. Strikkepinnene har kommet fram igjen, og mor har senket skuldrene litt mer (noen hakk hvertfall.. ;) Han er og blir verdens flotteste gave, og jeg vil alltid være takknemlig for han! 

- For de håndarbeidsinteresserte kan jeg legge til at buksene på bildene er strikket av undertegnede, og den øverste er faktisk laget av håndspunnet og håndfarget garn fra dalasauene til Birger Mangelrød i Kvelde (Takk til Randi, som fiksa ull til meg=)

God fredagskveld til store og små! 

2 kommentarer:

  1. Så moro å lese på bloggen din Christina!! ;)
    Og så mye fint du har laga :)
    Artig å følge med her!
    Klem fra ho reiseklare

    SvarSlett
  2. Hei igjen :)jeg er både treg til å svare og å lage innlegg her inne, men har lyst til å forbedre meg, altså ;) takk for det! Moro syssel å ha blogg, igrunn :) og du da? Skal inn og lese hos deg og snart, tenkte jeg, men d har vært litt langt mellom tanke og handling på den fronten i d siste;p spent på hvordan du har d nå !:) klems

    SvarSlett