14. juni 2011

Jippi!!!!



...Da var Bachelor-oppgaven levert!! Wohooo!! 

Oppgaven som tankene har kretset rundt de siste 2 mnd er nå endelig levert, og jeg kan begynne å venne meg til et liv uten skolearbeid......mmmm.....smak på setningen: Et liv uten skolearbeid!!!
=))))
Gleder meg masse til å komme hjem fra jobb uten å måtte tenke på skole, bare ha friheten til å gjøre det som passer meg (...og til å komme asjur med klesvask og diverse!! =)
Blir så bra atte! Og om 3-4 uker kommer autorisasjonen i postkassa, og jeg kan endelig kalle meg "autorisert sykepleier". Trodde aldri den dagen skulle komme! :P

Ønsker alle dere en fin sommer også!! =)


4 kommentarer:

  1. Gratulerer!!! Du er flink Christina:)
    Ranveig

    SvarSlett
  2. Tre ganger hurra for kjære Christina-mor!!! :D Herlig!! Du er sykepleier!! :D Gratulerer!!! Nyt sommeren til det fulle! <3 Stor klem fra Therese og lillemor ;)

    SvarSlett
  3. GRATTIS!!! :D Visst är det härligt att äntligen vara klar? Hoppas det är bra med er annas också :) Ska du jobba nåt i sommar eller är du fri?

    Många grattiskramar Britta

    SvarSlett
  4. Tusen takk Ranveig, Therese og Britta! Så hyggelig å få gratulasjon her inne på bloggen =)Og Gratulerer til deg også, Britta!!!
    Jeg har jo som dere har sett vært litt inaktiv i sommer, så her kommer et seint svar. Men sånn er det:)

    Ja, Britta, jeg har jobbet mye i sommer, på sengeposten gastro kirurgi ved sykehuset i tønsberg. Jeg jobber der fortsatt, går i et 50 % vikariat, som blir utvidet til 75 % i desember. Så det blir bra! Du da, Britta? Hvor begynte du å jobbe etter du var ferdig? Det er skjønt å være ferdig, ikke sant?! Jeg nyyyyter å være ferdig med skolesaker!! =)Håper vi treffes snart, det er så lange avstander fra Umeå til sandefjord.. :( Men kanskje vi sees på fossnes en gang i vinter?

    Therese: Takk takk:) Står alt bra til med deg og lille-tulla? Håper vi sees snart vi også, Therese!:)

    Ranveig: Vi sees nok før du vet ordet av de, og SKAL få til en jentekvald snart, ikke sant? :) God klems :)

    SvarSlett