21. april 2011

Våropptelling

Det er vår og tid for et aldri så lite håndarbeidsregnskap.
Jeg har en lei tendens til starte på flere prosjekter enn jeg ferdigstiller, så nå tenkte jeg å lage en prioritert liste over prosjekter som skal gjøres ferdige før nye påbegynnes (!). Jeg vet det blir hardt. Men jeg må tydeligvis ha press på meg, så da får det stå til.

Disse prosjektene holder jeg på med akkurat nå, og de er førsteprioritet:
1. Tradisjonelle norske sokker (på bestilling) - en halv sokk igjen
2. Lilla kortermet jakke til meg selv - halve det ene forstykket og MASSE montering gjenstår
3. Fanakofte str. 2 år - brystpartiet og ermene gjenstår

UFO-er i prioritert rekkefølge:
4. Barndomsgenser fra Pickles - gjestår kun noen riller på et erme
5. Tunika til svigermor/meg selv - et samarbeidsprosjekt - kun litt hekling og montering
6. Jakke fra Drops, str. 1 år - kun litt montering
7. Lilla kjole str. 1 år - ermene og litt montering
8. Hekla og tova tøfler á la MirreVirre - en tøffel gjenstår
9. Lappeteppe/putetrekk av heklede hexagons - har ca 10 lapper

(Har noen flere UFO-er også, men de kom jeg ikke på i farta.
De dukker nok opp fra glemselen en gang når denne lista er fullført! ;o)

Disse prosjektene (som jeg har veldig lyst til å begynne på nå), må med andre ord vente litt...:
1. Bølgeteppe av restegarn
2. Hekla leker med rangle i av restegarn (til barselgaver)
3. Vinterhagejakke fra Pickles til meg selv

Jeg sier bare: Ønsk meg lykke lykke til!! Det trenger jeg... :oD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar