22. januar 2011

Nytt år - nye muligheter.. :)



Da er et nytt år i gang.. Mon tro hva 2011 skal bringe?

Dette kommer,hvis Gud vil, mye sannsynlig til å bli virkelighet året 2011:
- Jeg kan til sommeren endelig kalle meg Sykepleier, og begynner i arbeidslivet
- Vi skal oppleve første sommer i nytt hus
- Jeg skal sy mer enn i fjord, på det nye sy-rommet
- Vi skal etterhvert komme skikkelig i orden i huset
- Vi skal ha mye besøk av gode venner og familie! Håper jeg :))
..........
Og mye mye mer.

Men mens vi venter -
Jeg kan jo vise fram litt julegaver som ble produsert og gitt bort!

Først ut: Tova tøfler til svoger Harald, etter egen oppskrift, men inspirert av MirreVirre. Heklet også et lignende par til kompis Ole Jørgen, som hadde bursdag 26.des. Et ypperlig restegarnprosjekt ;)


Rart, vil vel noen si - men det må da være veldig praktisk å ha et par ankelsokker til sandaler, når man bor i varmere strøk? Dette paret ble gitt bort til Camilla Maltina som for tiden studerer i Australia! De er inspirert av noe jeg så i en strikkebok jeg har hatt liggende, men maskeantall og mønsterbredde har jeg eksperimentert meg fram til selv.


Gaven til Svigermor ble ikke ferdig midt i all flyttingen. Så hun fikk derfor et fint lite hjemmelaget gavekort, enn så lenge ;)
Nå er sokkene ferdig strikket, men jeg viser de ikke før de er dampet og alle tråder festet. Er godt fornøyd med et for meg "stort" mønster-prosjekt :o)



Flere julegaver vil vises etterhvert, men nå er det natta.. Jeg køyer nå, skal bli godt.. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar